Virtual Assistant | Efficiency at your fingertips - your virtual assistant for streamlined productivity.
- Verfügbarkeit einsehen
- 0 Referenzen
- auf Anfrage
- 99610 Sömmerda
- Europa
- de | en | fr
- 16.04.2024
Kurzvorstellung
Hello productivity. Goodbye busy work.
With a passion for organization and creative problem-solving, I eliminate your administrative headaches.
With a passion for organization and creative problem-solving, I eliminate your administrative headaches.
Qualifikationen
Projekt‐ & Berufserfahrung
Verantwortliche Administration & Marketing (Festanstellung)
LignaTech GmbH, Thüringen
5/2020
–
offen
(4 Jahre)
Tätigkeitszeitraum
5/2020 – offen
TätigkeitsbeschreibungVerantwortliche für Administration & Marketing
Eingesetzte QualifikationenMarketing (allg.), Office Management / Sekretariat, Personalbetreuung
Executive Assistant to the Executive Board, Lead Office Operations (Festanstellung)
Kundenname anonymisiert, Kanton Luzern
9/2018
–
4/2020
(1 Jahr, 8 Monate)
Tätigkeitszeitraum
9/2018 – 4/2020
TätigkeitsbeschreibungExecutive Assistant to the Executive Board, Lead Office Operations
Eingesetzte QualifikationenBüroorganisation
Marketing & Event Manager, Associate Consultant (Festanstellung)
Kundenname anonymisiert, Kanton Zug
1/2017
–
8/2018
(1 Jahr, 8 Monate)
Tätigkeitszeitraum
1/2017 – 8/2018
Tätigkeitsbeschreibung
Marketing & Event Manager
Associate Consultant
Event Marketing / Event management, Marketing (allg.), Recruiting
Personal Assistant to Director / Head of Sports Services (Festanstellung)
Infront Sports & Media AG, Zug
3/2015
–
12/2016
(1 Jahr, 10 Monate)
Tätigkeitszeitraum
3/2015 – 12/2016
TätigkeitsbeschreibungPersonal Assistant to Director / Head of Sports Services
Eingesetzte QualifikationenBüroorganisation
Personal Assistant to Partner (Festanstellung)
Deloitte AG, Zürich
12/2014
–
3/2015
(4 Monate)
Tätigkeitszeitraum
12/2014 – 3/2015
TätigkeitsbeschreibungPersonal Assistant to Partner
Eingesetzte QualifikationenBüroorganisation
Zertifikate
Online Marketing Manager IHK
IHK
IHK
2024
Markom Zertifikatsprüfung
2013
Cambridge Certificate in Advanced English
2011
ICT Advanced-User SIZ
2007
Ausbildung
Spezialistin in Unternehmensorganisation mit eidg. Fachausweis
Spezialistin in Unternehmensorganisation mit eidg. Fachausweis
2017
AKAD Business School, Schweiz
AKAD Business School, Schweiz
Kauffrau
Ausbildung
2008
Schweiz
Schweiz
Über mich
Focus on what you love, and I'll handle the rest - managing events, optimizing existing business processes, creating appealing promotional materials for marketing purposes, or finding a solution to your other current challenges. With nearly 20 years of professional experience, I can offer you efficient, trustworthy, and proactive support in the areas of project management, event management, marketing, and process management. Whether you need short-term assistance or additional manpower for a project, I provide flexible and tailored support that works for your business.
Less stress. More time to do what you love.
Less stress. More time to do what you love.
Weitere Kenntnisse
Software & Apps:
Adobe (Acrobat, InDesign, Illustrator, Photoshop)
Abacus
Asana
Calendly
Cambium
Datev
Google Doc
LastPass
Lotus Notes
Mailchimp
Microsoft Office 365 inkl. SharePoint
Miro
Monday.com
Notion
SAP
Trello
WEKA Handwerksbüro
WhatsApp
Adobe (Acrobat, InDesign, Illustrator, Photoshop)
Abacus
Asana
Calendly
Cambium
Datev
Google Doc
LastPass
Lotus Notes
Mailchimp
Microsoft Office 365 inkl. SharePoint
Miro
Monday.com
Notion
SAP
Trello
WEKA Handwerksbüro
Persönliche Daten
Sprache
- Deutsch (Muttersprache)
- Englisch (Fließend)
- Französisch (Grundkenntnisse)
Reisebereitschaft
Europa
Arbeitserlaubnis
- Europäische Union
- Schweiz
Home-Office
bevorzugt
Profilaufrufe
631
Alter
34
Berufserfahrung
18 Jahre und 8 Monate
(seit 08/2005)
Projektleitung
5 Jahre
Kontaktdaten
Nur registrierte PREMIUM-Mitglieder von freelance.de können Kontaktdaten einsehen.
Jetzt Mitglied werden