Dieses Projekt wurde vom Anbieter geschlossen. Es sind keine Bewerbungen mehr möglich.

Archiviertes Projekt - ERP Process Owner Purchasing (gn)

August 2019

nicht angegeben

Bergamo - Italien | D-Großraum München

auf Anfrage

13.08.2019

Projektbeschreibung

Would you like to work for the next year on both sides of the alpes on a global ERP Implementation Program?
Our client is a fast-growing, market-leading manufacturing company with more than 5000 employees. We are looking for an ERP key user and interface tot he ERP implementation team, responsible for driving the harmonization and optimization of Purchasing processes and systems.

Your Mission:

• Process and System analysis and optimization
• Developing a business continuity model
• Improvement of reporting systems and balanced score cards
• Establish an approved supplier list and score cards
• Definition of planning objectives at commodity level
• Support in purchasing controlling with integration of a web tool (global connection of locations, data verification, exchange with key users)


Your Experiences and Talents:

• Know-how in analyzing and optimizing purchasing processes and experience in purchasing controlling
• Experience in planning and managing ERP system implementations desirable
• Fluent communication skills in English
• German and/or Italian language skills are considered a plus
• Strong solution focus and collaborative skills

Your Benefits:

• Exciting project in a dynamic, international environment
• Attractive success-oriented compensation
• Support from experienced IT executives from our Network

Kontaktdaten

Als registriertes Mitglied von freelance.de können Sie sich direkt auf dieses Projekt bewerben.

Login

direkt bewerben:


Noch kein Mitglied?

jetzt registrieren »

Projektstatistiken

Projektstatistiken sind für PREMIUM-Mitglieder einsehbar.

Sie suchen Freelancer?

Schreiben Sie Ihr Projekt aus und erhalten Sie noch heute passende Angebote.

jetzt Projekt erstellen »