Second Level Support
- Verfügbarkeit einsehen
- 0 Referenzen
- auf Anfrage
- 86660 Tapfheim
- Umkreis (bis 200 km)
- de | en
- 13.02.2024
Kurzvorstellung
Qualifikationen
Projekt‐ & Berufserfahrung
11/2021 – 10/2023
Tätigkeitsbeschreibung
• Provided technical support for Microsoft Client OS (Win7, 10, 11) in a business environment.
• Managed Active Directory services, DHCP, DNS, and resolved hardware issues.
• Handled software and hardware troubleshooting, network and server smart hand support.
• Implemented effective patch management and network solutions.
• Collaborated with team members to enhance service levels and project outcomes.
• Planning and execution of the PC refresh (replacement of 3000 devices)
• Consultation and coordination with internal and external service providers
• Hands-on Experience in IMAC, VIP, and Break and Fix
• Support for G-Suite and Office 365
• Software assignment via SCCM and MECM
Active Directory, ITIL, ServiceNow, Technischer Support, Windows 10
1/2021 – 7/2023
TätigkeitsbeschreibungParticipated in multiple one-day IMAC rollouts, ensuring smooth hardware transitions
Eingesetzte QualifikationenWindows 10, IT-Support (allg.)
Ausbildung
Mittweida
Über mich
Weitere Kenntnisse
• Desktop Infrastructure Management
• Communication and Collaboration
• Agile Methodologies (Scrum, Kanban)
• Task Tracking and Reporting
• Team Leadership and Project Coordination
• Unreal Engine Development
• 3D Art and Visual Design
Persönliche Daten
- Deutsch (Muttersprache)
- Englisch (Fließend)
- Europäische Union
Kontaktdaten
Nur registrierte PREMIUM-Mitglieder von freelance.de können Kontaktdaten einsehen.
Jetzt Mitglied werden