HR Administrator

Dezember 2018

Dezember 2019

CH-Basel

nicht angegeben

30.10.2018

121543_1540912079

Projektbeschreibung

For our life-science client based in Basel, Switzerland, we are looking for a:

HR Administrator

ROLE PURPOSE
Support in HR data analysis, coordinate activities within ongoing processes

MAJOR ACCOUNTABILITIES
* Advanced Excel work (this will be 70% of work- Vlookup, pivot, IF,..)
* Data checking, validation and consolidation
* Data quality checking
* Handling of general mailbox inquiries
* Coordination of administrative and HR activities

EXPERIENCE / SKILLS
* Advanced MS Excel skills and experience in working with large amount of data in excel as this will be main task
* Excellent attention to detail and data quality focus
* Strong MS PowerPoint skills
* Prior HR experience (HR Core knowledge would be good to have)

LANGUAGES
* Business fluent in English (written and spoken). Additional languages a plus.

Kontaktdaten

Als registriertes Mitglied von freelance.de können Sie sich direkt auf dieses Projekt bewerben.

Login

direkt bewerben:


Noch kein Mitglied?

jetzt registrieren »

Projektkategorien

Management, Unternehmen, Strategie:

Projektstatistiken

Projektstatistiken sind für PREMIUM-Mitglieder einsehbar.

Sie suchen Freelancer?

Schreiben Sie Ihr Projekt kostenlos aus und erhalten noch heute passende Angebote.

jetzt Projekt erstellen »